Nové dresy sú v porovnaní s tohtoročnými svetlejšie a majú nový frontálny vzor. Bora sa rozhodla aj pre zmenu výrobcu – firmu Specialized nahradil Sportful.
Šéf stajne Ralph Denk využil príležitosť a zosumarizoval končiaci sa rok.
„Kolízia na Okolo Flámska, defekty na Paríž-Roubaix a potom situácia na Tour de France – vo viacerých prípadoch sme ukázali, že vieme zabojovať a vrátiť úder,“ vravel Denk a pokračoval:
„V prvej sezóne medzi elitou WorldTour sme dosiahli cez 30 výhier a ako jeden z troch tímov sme dokázali vyhrať etapu na každej Grand Tour – to ma napĺňa hrdosťou. Myslím, že sme toho dokázali skutočne veľa.“
Bora chce napredovať a postupne sa prepracovať medzi absolútnu špičku pelotónu WorldTour. Tomu nasvedčujú aj smelé ambície pre rok 2018.
„Chceme vyhrať jednu z monumentálnych klasík, skončil v top päťke na jednej z Grand Tour, získať zelený dres na Tour de France a zabezpečiť si popredné umiestnenie v koncoročnom renkingu WorldTour,“ naznačil ciele pre novú sezónu Denk.
Peter Sagan bol na prezentácii v uvoľnenej nálade a namiesto športového bilancovania radšej rozprával o svojom najcennejšom ‚úspechu‘ v roku 2017 – o synovi Marlonovi.
„Stať sa otcom je prirodzená a dôležitá vec v živote každého muža. Narodenie Marlona bol jeden z najkrajších momentov v mojom živote. On i (manželka) Katka sa majú výborne a ja si užívam každú jednu chvíľu, ktoré s nimi môžem stráviť,“ uviedol mladší z bratov Saganovcov.
Zimný kemp Bory sa začne na budúci týždeň na Malorke. Sezóna 2018 odštartuje pre Petra Sagana ako tradične na januárových pretekoch Tour Down Under v Austrálii.