Samotné Audi nemá s projektom nič spoločné a od celej záležitosti sa dištancuje. Za projektom rekordného elektromobilu stojí dodávateľ elektrickej energie Lekker Energie a spoločnosť DBM Energy. Práve v hangári druhej menovanej spoločnosti ešte v decembri 2010 elektromobil za záhadných okolností úplne zhorel. Pikantný na celej záležitosti je fakt, že ešte predtým obe spoločnosti na vývoj projektu dostali štátnu dotáciu.
Mnoho nezodpovedaných otázok ostáva visieť aj nad samotnou rekordnou jazdou. Za elektrickým Audi A2 šiel celú trasu autobus naplnený novinármi. Na ich konkrétnejšie otázky však po jazde nikto neodpovedal a keď chceli bližšie nahliadnuť pod kapotu, auto rýchlo odišlo. Tesne pred samotnou akciou navyše organizátor zrušil notársky dohľad.
Spoločnosť ADAC následne požadovala zopakovanie rekordného pokusu pod dohľadom technikov a podrobnejšiu analýzu použitých akumulátorov, nikto z kompetentných elektrárenských spoločností však o nič podobné nestál.
Po rekordnom elektromobile nezostalo nič, zhorelo úplne všetko. Po štátnej dotácii sa medzičasom zľahla zem, prípadu sa preto ujali nemeckí policajní vyšetrovatelia.