Vlastne sa názov známeho Tanca celkom hodí k trojdielnej skladacej streche. Stlačením gombíka sa začína rituál otvárania presklenej strechy. Jednotlivé segmenty strechy sa postupne zasunú pod seba a skryjú sa do batožinového priestoru. Kontakt s čerstvým vzduchom tak získa štvorica cestujúcich.
Každý z nich nastupuje cez svoje dvere, čo mu zaručuje identický komfort ako v prípade limuzíny. Potešujúcim faktom je aj objem batožinového priestoru v prípade otvorenej strechy majú pasažieri ešte stále k dispozícii 300 litrov objemu. Nenápadným detailom je aj batožinový priestor. Na rozdiel od koncernových a aj konkurenčných bratov má veko iba jeden zmysel otvárania, čo zmenšilo počet pohyblivých dielov a tým aj komplikovanosť konštrukcie.
Do seba zapadajúce elementy strechy môžu slúžiť aj ako strešné okná, množstvo vzduchu prenikajúceho do interiéru je tak plne v réžii posádky. Štúdia Heuliez Macarena má všetky výdobytky súčasnej audiovizuálnej techniky. Priečna výstuha za prednými sedadlami slúži nielen na spevnenie karosérie ale je zároveň nositeľom dvojice airbagov pre pasažierov vzadu a samozrejme LCD monitorov a ich príslušenstva (hracia konzola, DVD)
Páči sa Vám štúdia predstavitelia firmy Heuliez zatiaľ zaryto mlčia, podobne ako čelní predstavitelia firmy Peugeot. Jedno je však isté – v Ženeve sa určite stretneme.