Prevodovka je navrhnutá na prenos krútiaceho momentu do 270 Nm a zatiaľ je určená výlučne pre model C4 s motorom 1.6 HDi 110 FAP. Výrobca tak dosiahol kombináciu komfortného radenia a mimoriadnej ekonomiky prevádzky.
Prevodovka ponúka dva režimy. A to bežné automatické radenie, kde môžete v prípade potreby zasiahnuť ručnou voľbou, alebo manuálne sekvenčné radenie pomocou rýchlostnej páky. Športovo založení vodiči ocenia možnosť manuálneho radenia pomocou páčok pod volantom.
V obidvoch prípadoch sa môže využiť tlačidlo šport, ktoré preradenie zrýchli v manuálnom režime z 0,8 na 0,4 sek. a v automatickom režime 1,2 na 0,5.
BMP6 je doplnená pomocným systémom rozjazdu zo svahu, čo ocenia najmä ženy. Úspora paliva pri je 3 až 5% oproti manuálnej prevodovke.
Výrobca uvádza, že odstránil nepríjemné trhnutie, ktoré bolo známe z robotizovanej prevodovky SensoDrive.