Druhá generácia modelu SRX má z predchodcom spoločné len meno. Inú možnosť automobilka ani nemala. Predaje predchodcu boli veľmi malé, preto je nástupca úplne novým autom, ktoré zákazníkov láka aj výrazným dizajnom vychádzajúcim z konceptu Provoq.
Nový crossover SRX je dlhý 4833 mm, široký 1910 mm a vysoký 1668 mm. Vďaka rázvoru 2807 mm budú mať dostatok miesta na nohy aj zadní cestujúci. Batožinový priestor má objem takmer 830 litrov (po strop), po sklopení zadného deleného sedadla narastie až na 1740 litrov.
Na pohon sú vyhradené výlučne benzínové šesťvalce. Slabším v ponuke je atmosférický motor s objemom 3 litre, ktorý dosahuje výkon 193 kW (262 k) pri 6950 ot./min. Silnejšou alternatívou bude prepĺňaný šesťvalec 2.8 V6 Turbo s výkonom 224 kW (305 k) pri 5500 ot./min. Obidva motory spolupracujú so šesťstupňovými automatickými prevodovkami. Cadillac SRX môže mať pohon predných alebo všetkých štyroch kolies.
Výroba modelu SRX sa rozbehne v druhom štvrťroku 2009, hneď potom by mal byť k dispozícii aj pre amerických zákazníkov.