Je najlepšie zarábajúcou slovenskou športovkyňou. Za ňou sú tiež len tenistky – Janette Husárová, Karina Habšudová, Henrieta Nagyová a Martina Suchá.
Na Davenportovej takmer 22-miliónovú cifru hľadí s rešpektom. „Je neuveriteľné, že získala na odmenách toľko peňazí.“ Zverenkyňa trénera Angela Giméneza zdôrazňuje, že tenis nehrá pre peniaze. „Je fajn nemať starosť, ale ja som si nevybrala tenis kvôli peniazom. Hrám ho preto, lebo mi poskytuje radosť. A úplne najlepšie je, keď mojou hrou poteším aj ostatných.“
Na rozdiel od Davenportovej sa Hantuchovej reklama nevyhýba. Naopak. Je veľmi žiadaná. V USA i Ázii, kde je jej popularita zvlášť výrazná. „Aj v reklame lietajú vysoké čísla,“ priznáva Hantuchová, ktorú manažuje agentúra IMG. Cez ňu idú všetky žiadosti na reklamu.
Tvrdí, že nemá prehľad koľko zarobila na reklamných kampaniach. „Neviem presne, tieto záležitosti riešia moji agenti. Moje príjmy z reklamy a vyhraté prémie na turnajoch sú približne rovnaké.“
Nie je tajomstvom, že hráčky zo svetovej špičky dostávajú za účasť na turnajoch aj štartovné. U mužov je to oficiálne povolené, na ženskom okruhu nie. Preto sa to obchádza zmluvami o účasti na autogramiáde, detskom dni alebo na dražbe tenisovej rakety. Hantuchová priznáva existenciu štartovného v ženskom okruhu. „Záleží na konkrétnom turnaji. Na veľké podujatie prídu všetky hráčky aj bez štartovného.“
Odmietla už niekedy lukratívnu ponuku na účasť na turnaji? „Viac som ich odmietla, ako prijala.“